Известие

Collapse
No announcement yet.

Мисля,че ще е от полза за колегите с JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мисля,че ще е от полза за колегите с JTD

    .Въпреки,че съм сменил термостата преди 2 месеца колата много бавно загряваше и поради тая причина съм измислил това нещо.Материалът е от една издръжлива пластмаса мисля,че се казваше дърволит. Така колата доста по-бързо загрява при минусови температури и съм пробвал при +18 градуса със скорост до 160 км/ч стрелката на водата не помръдва от 90 градуса Ето линкче http://ziko86.snimka.bg/automobiles/...47325.17097969
    Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
    ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

    YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

  • #2
    Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
    .Въпреки,че съм сменил термостата преди 2 месеца колата много бавно загряваше и поради тая причина съм измислил това нещо.Материалът е от една издръжлива пластмаса мисля,че се казваше дърволит. Така колата доста по-бързо загрява при минусови температури и съм пробвал при +18 градуса със скорост до 160 км/ч стрелката на водата не помръдва от 90 градуса Ето линкче http://ziko86.snimka.bg/automobiles/...47325.17097969
    При положение, че термостата започва да отваря на 78гр. и на 88гр. е максимално отворен, невиждам смисъл да ми държи 90гр.!!!!!!!
    А парното си духа достатъчно топло още преди да е сетигнало 80гр. Едва ли с тази придобивка ще загрее кой знае колко по-бързо в градски условия при бавно каране.
    Единственното което може да се случи /според мен де/ е след няколко месеца като се постопли да забравя да е сваля, жената да вземе колата и да стане някоя по-голяма беля.......... и тогава е******ти икономията.
    Иначе щом та кефи все пак си е хитринка.......
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      тази "хитрина" да не си я взел от ладите.
      Едно време имаше кожени "похлупаци", че и бяха с джобове - можеше само половината да отвориш да обдухва радиатора студения въздух.

      Според мен няма никакъв смисъл!
      ALFA 156 1.9JTD '98
      ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

      Comment


      • #4
        има смисъл защото стопля по-бързо и съответно харчи по-малко зимата ето го смисъла за мене .
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
        sigpic

        Comment


        • #5
          Незнам как се държат ЖТДтата обаче аз от ТС съм много доволен , доста бързо ми загравя днес беше -16 градуса и си държаше много добре градусите между 85-90. Иначе по-темата не виждам смисъл от това след като инженерите са преценили да няма.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #6
            Е да де ама не карам лада че да го правя това, достатъчно бързо си стопля и сега, на -15 вече е качила 50 градуса след 3 км , такива интервенции просто не са нужни някак си!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Ладата имаше такива кожи,ама Москвич 408 имаше за тая работа жалузи!!!!
              Мноо яко руско индженерно решение
              Жоро 147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                има смисъл защото стопля по-бързо и съответно харчи по-малко зимата ето го смисъла за мене .
                Я сподели колко ще е таз икономия, че се зинтригувах?
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Колеги мога ли да попитам нещо така и така темата е за термостат.
                  Преди да тръгна си паля колата оставям я да поработи малко 5-6-7 мин. преди да тръгна.( 1.9 JTD)Проблема е че много бавно загрява.Чак след 15 мин каране и то бавно със макс 60-70 км/ч вдига 2 черти ... после още малко но така и не ги качва до 90градуса.Нормално ли е на 80-85 да стои и ту да пада ту да се качва... днес я опънах за 1 мин на 3000 оборота на 6та (със 160-70км/ч някъде) качи до 90гр. но както намалих и падна 1 черта на момента.Дали не съм за термостат или това си е нормално при тези минусови температури? Мерси
                  Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MindFreak Покажи съобщение
                    Колеги мога ли да попитам нещо така и така темата е за термостат.
                    Преди да тръгна си паля колата оставям я да поработи малко 5-6-7 мин. преди да тръгна.( 1.9 JTD)Проблема е че много бавно загрява.Чак след 15 мин каране и то бавно със макс 60-70 км/ч вдига 2 черти ... после още малко но така и не ги качва до 90градуса.Нормално ли е на 80-85 да стои и ту да пада ту да се качва... днес я опънах за 1 мин на 3000 оборота на 6та (със 160-70км/ч някъде) качи до 90гр. но както намалих и падна 1 черта на момента.Дали не съм за термостат или това си е нормално при тези минусови температури? Мерси
                    Нормално е.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Е да де ама не карам лада че да го правя това, достатъчно бързо си стопля и сега, на -15 вече е качила 50 градуса след 3 км , такива интервенции просто не са нужни някак си!
                      Качила е 50 градуса след 3 км. само при каране на високи обороти.Хич не ми разправяйте,че се стопляло бързо дъра бъра особено,ако пуснеш на енерция колата веднага от 90 градуса пада на 50 пък дето ще си работи на място и ще ти духа топло просто е невъзможно
                      Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                      YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                      Comment


                      • #12
                        Алфите са правени за топъл климат и инженерите са се съобразявали с този фактор. Нормално е тези коли да загряват бавно, а да се охлаждат бързо, все пак има и турбо, блъскащо горещ въздух лятно време и бързото охлаждане е решаващо за превенция на големи сакатлъци.
                        Моята загрява много бавно на празен ход, но дам ли газ, температурата скача рязко. Имам въпрос - колко гори 156, 1.9 JTD на празен ход за един час?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
                          Качила е 50 градуса след 3 км. само при каране на високи обороти.Хич не ми разправяйте,че се стопляло бързо дъра бъра особено,ако пуснеш на енерция колата веднага от 90 градуса пада на 50 пък дето ще си работи на място и ще ти духа топло просто е невъзможно

                          Наистина не загряват тея дизели и е нормално да си се измисли нещо за зимата.И си духат топло ама на тоя студ и най-малкото ни се вижда топло а при 90гр. на мотора парното завира.Аз съм съгласен с подобни алтернативи.Особено с това градско каране по 10-30мин.
                          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
                            Имам въпрос - колко гори 156, 1.9 JTD на празен ход за един час?
                            Преди време бях пуснал една тема с това колко гори на час 2.4 JTD, та отговора беше към 800 грама нафта на час, а при теб ще е към 600-700
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                              Я сподели колко ще е таз икономия, че се зинтригувах?
                              еми няма да е 10 тона на месец ,но ако на ден минаваш 6-7 км има смисъл щот тамън ще стопли и си стигнал

                              имаме 2 печки 1та е дачия др. е красавица 156 и 2те са 1.9 едната харчи на тия студове 7 и малко нафта а алфата харчи 9 литра . Проклятието на Чеушеско стопля 2 пъти по-бързо .

                              за това идеята е добра и ако се затвори и отдолу с 1та подкаратерна кора алфата мился да смъкна разхода с една такава опаковка
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X