.Въпреки,че съм сменил термостата преди 2 месеца колата много бавно загряваше и поради тая причина съм измислил това нещо.Материалът е от една издръжлива пластмаса мисля,че се казваше дърволит. Така колата доста по-бързо загрява при минусови температури и съм пробвал при +18 градуса със скорост до 160 км/ч стрелката на водата не помръдва от 90 градуса Ето линкче http://ziko86.snimka.bg/automobiles/...47325.17097969
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мисля,че ще е от полза за колегите с JTD
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение.Въпреки,че съм сменил термостата преди 2 месеца колата много бавно загряваше и поради тая причина съм измислил това нещо.Материалът е от една издръжлива пластмаса мисля,че се казваше дърволит. Така колата доста по-бързо загрява при минусови температури и съм пробвал при +18 градуса със скорост до 160 км/ч стрелката на водата не помръдва от 90 градуса Ето линкче http://ziko86.snimka.bg/automobiles/...47325.17097969
А парното си духа достатъчно топло още преди да е сетигнало 80гр. Едва ли с тази придобивка ще загрее кой знае колко по-бързо в градски условия при бавно каране.
Единственното което може да се случи /според мен де/ е след няколко месеца като се постопли да забравя да е сваля, жената да вземе колата и да стане някоя по-голяма беля.......... и тогава е******ти икономията.
Иначе щом та кефи все пак си е хитринка.......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
-
тази "хитрина" да не си я взел от ладите.
Едно време имаше кожени "похлупаци", че и бяха с джобове - можеше само половината да отвориш да обдухва радиатора студения въздух.
Според мен няма никакъв смисъл!ALFA 156 1.9JTD '98
ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007
Comment
-
Незнам как се държат ЖТДтата обаче аз от ТС съм много доволен , доста бързо ми загравя днес беше -16 градуса и си държаше много добре градусите между 85-90. Иначе по-темата не виждам смисъл от това след като инженерите са преценили да няма.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеима смисъл защото стопля по-бързо и съответно харчи по-малко зимата ето го смисъла за мене .sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Колеги мога ли да попитам нещо така и така темата е за термостат.
Преди да тръгна си паля колата оставям я да поработи малко 5-6-7 мин. преди да тръгна.( 1.9 JTD)Проблема е че много бавно загрява.Чак след 15 мин каране и то бавно със макс 60-70 км/ч вдига 2 черти ... после още малко но така и не ги качва до 90градуса.Нормално ли е на 80-85 да стои и ту да пада ту да се качва... днес я опънах за 1 мин на 3000 оборота на 6та (със 160-70км/ч някъде) качи до 90гр. но както намалих и падна 1 черта на момента.Дали не съм за термостат или това си е нормално при тези минусови температури? МерсиAlfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140кс.
Comment
-
Първоначално публикувано от MindFreak Покажи съобщениеКолеги мога ли да попитам нещо така и така темата е за термостат.
Преди да тръгна си паля колата оставям я да поработи малко 5-6-7 мин. преди да тръгна.( 1.9 JTD)Проблема е че много бавно загрява.Чак след 15 мин каране и то бавно със макс 60-70 км/ч вдига 2 черти ... после още малко но така и не ги качва до 90градуса.Нормално ли е на 80-85 да стои и ту да пада ту да се качва... днес я опънах за 1 мин на 3000 оборота на 6та (със 160-70км/ч някъде) качи до 90гр. но както намалих и падна 1 черта на момента.Дали не съм за термостат или това си е нормално при тези минусови температури? Мерсиsigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеЕ да де ама не карам лада че да го правя това, достатъчно бързо си стопля и сега, на -15 вече е качила 50 градуса след 3 км, такива интервенции просто не са нужни някак си!
особено,ако пуснеш на енерция колата веднага от 90 градуса пада на 50 пък дето ще си работи на място и ще ти духа топло просто е невъзможно
Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL
YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003
Comment
-
Алфите са правени за топъл климат и инженерите са се съобразявали с този фактор. Нормално е тези коли да загряват бавно, а да се охлаждат бързо, все пак има и турбо, блъскащо горещ въздух лятно време и бързото охлаждане е решаващо за превенция на големи сакатлъци.
Моята загрява много бавно на празен ход, но дам ли газ, температурата скача рязко. Имам въпрос - колко гори 156, 1.9 JTD на празен ход за един час?
Comment
-
Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщениеКачила е 50 градуса след 3 км. само при каране на високи обороти.Хич не ми разправяйте,че се стопляло бързо дъра бъраособено,ако пуснеш на енерция колата веднага от 90 градуса пада на 50 пък дето ще си работи на място и ще ти духа топло просто е невъзможно
Наистина не загряват тея дизели и е нормално да си се измисли нещо за зимата.И си духат топло ама на тоя студ и най-малкото ни се вижда топло а при 90гр. на мотора парното завира.Аз съм съгласен с подобни алтернативи.Особено с това градско каране по 10-30мин.ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщениеИмам въпрос - колко гори 156, 1.9 JTD на празен ход за един час?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеЯ сподели колко ще е таз икономия, че се зинтригувах?
имаме 2 печки 1та е дачия др. е красавица 156 и 2те са 1.9 едната харчи на тия студове 7 и малко нафта а алфата харчи 9 литра . Проклятието на Чеушеско стопля 2 пъти по-бързо .
за това идеята е добра и ако се затвори и отдолу с 1та подкаратерна кора алфата мился да смъкна разхода с една такава опаковкаAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
Comment